Betaalmogelijkheden

Heeft Salonplus een veilige betaalomgeving?
Ja. Wij bieden een beveiligde internetomgeving tijdens het afrekenen van uw bestelling. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken en kunt u er zeker van zijn dat uw transactiegegevens veilig zijn. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding, die u herkent aan het groene slotje in uw browser. Zo kunt u zorgeloos afrekenen en genieten van uw nieuwe aankoop!


Wat is het rekeningnummer van Salonplus?
Ons rekeningnummer is NL58KNAB0256905398, ter naam van Luspada. Wij verzoeken u vriendelijk om bij het betalen altijd uw naam en ordernummer te vermelden. Zo kunnen wij uw betaling snel en gemakkelijk verwerken en uw bestelling zo snel mogelijk verzenden.


Biedt Salonplus achteraf betalen aan?
Ja. Wanneer u een bestelling plaatst via Klarna Betaal later betaald u binnen 30 dagen na verzending van uw bestelling. Dit betekent dat u pas betaalt als u uw bestelling hebt ontvangen en hebt kunnen inspecteren. Omdat wij binnen 4-7 werkdagen leveren in Nederland en België, en sommige producten zelfs al de volgende werkdag, betaald u op deze manier dus achteraf. Zo kunt u genieten van uw aankoop zonder direct te hoeven betalen.


Biedt Salonplus gespreid betalen aan?
Ja. Wij bieden 3 betaalmethodes aan voor het gespreid betalen van uw bestellingen bij ons. Als u meer informatie wenst over deze betaalmethodes, bekijk dan onze pagina over gespreid betalen op onze website.


Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Salonplus kunt betalen met verschillende betaalmethodes, waaronder iDEAL, Bancontact, creditcard, Apple Pay, PayPal, Klarna, SprayPay, Credit Click of een handmatige overboeking. Kies de betaalmethode die het beste bij u past


Kan ik contant betalen?
Nee. U kunt bij Salonplus niet contant betalen.


Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.