Bestellen, wijzigen of annuleren
Welkom op de bestelpagina met veelgestelde vragen van onze webshop! Hier vindt u alle essentiële informatie en antwoorden op vragen over het bestelproces. Van het plaatsen van uw bestelling tot details over het wijzigen of annuleren ervan, we hebben getracht alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Mocht u aanvullende vragen hebben, staan we klaar om u te helpen. Zo zorgen we samen voor een vlekkeloze winkelervaring.
Plaats de producten in uw digitale winkelwagen via de grote blauw knop. Als u de bestelling plaatst met uw Salonplus.nl-account gaat dit nog sneller omdat wij u al kennen. Geen account? Ook zonder account kun u bestellen, wij hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.
Wil u toch liever een medewerker spreken? Contacteer ons dan per email of telefonisch.
Ja, u kunt bestellen zonder account door te kiezen voor 'afrekenen als gast'. Echter, een account biedt voordelen zoals eenvoudiger bestellen en updates over aanbiedingen, product loterijen en promoties.
Maak een account aan via Mijn account rechtsboven, klik op 'account aanmaken' en vul persoonlijke gegevens in. Bestel na succesvolle registratie met account.
- Voer uw bedrijfsnaam in tijdens het betaalproces voor een factuur op naam van uw bedrijf.
- Zowel Nederlandse als niet-Nederlandse zakelijke klanten kunnen hun btw-nummer invoeren op de winkelwagenpagina of in de admin van hun account. Voor niet-Nederlandse zakelijke klanten wordt bij een goedgekeurd btw-nummer (automatische validatie) de btw verlegd naar 0%.
Ja. U kunt uw btw-nummer invoeren op de winkelwagenpagina of in de admin van uw account. Voor niet-Nederlandse zakelijke klanten wordt bij een goedgekeurd btw-nummer (automatische validatie) de btw verlegd naar 0%.
Stuur ons een email met het bericht met uw ordernummer en dat u uw bestelling wilt annuleren.
Annuleren kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u deze weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.
Uw bestelling wijzigen kan alleen als deze nog niet is verwerkt. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van uw bestelling aan te passen.
Heeft u iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heeft u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of wij het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing past u makkelijk uw adres aan in uw Salonplus.nl-account.
Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Kijk op onze veelgestelde vragen pagina. Mocht u het antwoord op uw vraag daar niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.