Abonnementen
Hoe kan ik een abonnement nemen?
Selecteer Abonneer & bespaar, het aantal product-eenheden en om de hoeveel dagen u een nieuwe levering wilt ontvangen. Vervolgens plaatst u de producten in uw digitale winkelwagen via de grote zwarte knop.
Als u de bestelling plaatst met uw Salonplus-account gaat dit nog sneller omdat wij u al kennen. Geen account? Ook zonder account kun u bestellen, wij hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.
Wil u toch liever een medewerker spreken? Contacteer ons dan per email of telefonisch.
Hoe stop ik mijn abonnement?
U kunt op ieder moment uw abonnement stoppen. Neem contact op met onze klantenservice met het bericht dat u uw abonnement wilt stoppen.
Heeft uw meerdere abonnementen bij ons? Geef dan aan voor welk(e) product(en) u uw abonnement wilt stoppen.
Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Of u nu bent verhuisd, producten of aantallen wilt toevoegen of juist verwijderen: u kunt uw abonnement op ieder moment wijzigen.
Neem contact op met onze klantenservice voor een wijziging in uw abonnement.
Op welke producten kan ik mij abonneren?
Wij breiden ons assortiment constant uit. Voor een overzicht van alle producten waarop u zich kunt abonneren, zie salonplus.nl/collections/herhaal-producten
Hoe wijzig ik mijn adres?
Neem contact op met onze klantenservice voor een wijziging in uw leveradres.
Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.